jagt den 24 november 2012
Jagtjournal 2012
den 1 oktober havde Gånsager jagtforening 2 medlemmer på jagt på Mandø,
Det var Anders Juhler og Danny Jensen, Der blev skudt 12 harer, 2 ræve og 1 fasan. Det var en fin dag, en jagt holdt i hyggelige rammer.

den 20 oktober. første jagt i Gånsager, der var mødt 24 jægere op til en dejlig dag, Vejret var lunt og tørt efter flere dages regn, Vi mødtes ved Ebbe Thyssen
og gik ud derfra. Der blev skudt 2 stk. råvildt. 1 harer og 2 ræve.
der blev set meget råvildt, nok ca. mellem 25 og 30 forskellige stykker.
der blev også set en del kronvildt der i blandt 1 8 ender hjort.
desværre havde vi et par eftersøgninger efter anskudt råvildt som ikke gav noget resultat.

Jagt den 4 november 2012, anden jagt i Gånsager i 2012. Der var mødt 28 jægere op til en rigtig fin dag både hvad angår vejret og vildtet. efter et par døgn med masser af regn, beluttede vi at vi ville undgå de fleste bløde marker og koncentrer os om remisser og skove. Det var nok en klog beslutning, vi så masser af vildt, der blev skudt 5 snepper, 3 rådyr, 4 harer, 1 fasan, 2 gråænder, 2 krikænder og 2 ræve.
Der var god gang i skydningen, der var mange snepper, og det giver masser af aktivitet i jagten. Råvildt var der i alle såter, så det er dejligt, at råvildtet er i en god udvikling på vores terræn.

Den 20 november. Foreningen er inviteret med i Renbæk plantage, Terkel Gad deltager. Der blev skudt 1 harer og 5 snepper

Jagt den 24 november 2012, tredie jagt i Gånsager i 2012. der var mødt 23 jægere frem, på en tåget morgen, som skulle vise sig at blive en let tåget dag hele dagen.
Der var næsten ingen vind, så temperaturen virkede faktisk lun.
Efter en uge uden de helt store regnmængder, kunne vi gå over det meste, uden at synke helt i til knæene.
Vi så godt med vildt, og der var fin skydning. Der blev skudt 1 sneppe, 3 rådyr, 7 fasaner, 4 gråænder og 6 krikænder. så det blev også denne gang en fin vildtparade, med en hel koncert over vildtet.